Novinky

Ze zákulisí: jak jsme natáčeli film z vyhlášení vítězů DSR 2020

Ze zákulisí: jak jsme natáčeli film z vyhlášení vítězů DSR 2020

18. květen 2020
Zajímá vás, jak jsme natáčeli film z vyhlášení vítězů Dřevěné stavby roku 2020? Čtěte dál. Podělíme se s vámi o naše zážitky a postřehy. Zkušení filmaři mezi vámi se možná budou chytat za hlavu, ale jak se říká, chybami se člověk učí. A my se toho naučili skutečně hodně!
Dozvědět se více
Jak na grafiku posteru v kostce? 1. díl

Jak na grafiku posteru v kostce? 1. díl

18. květen 2020
Co je poster? Proč jej tvoříme? Na co si máme dát při jeho tvorbě pozor? Chcete-li vědět více, přečtěte si náš dvoudílný seriál. Budeme se postupně věnovat tvorbě prezentačního posteru, který musí odevzdat účastníci soutěže Stavby s vůní dřeva 2019.
Dozvědět se více
Jak na grafiku posteru v kostce? 2.díl

Jak na grafiku posteru v kostce? 2.díl

18. květen 2020
V minulém článku jste se dozvěděli, proč má smysl poster tvořit a o čem má vypovídat. V následujících řádcích se budeme věnovat technickým informacím a „vychytávkám“ pro grafiku posteru.
Dozvědět se více
Bonus pro první soutěžící: Ulov si dřevěné ponožky!

Bonus pro první soutěžící: Ulov si dřevěné ponožky!

13. květen 2020
Největší studentská soutěž zaměřená na dřevěné stavění je tady! Přihlas svůj návrh dřevěné stavby nebo konstrukce a vyhraj ceny za 200 000,- Kč!
Dozvědět se více
Kdo píše o Stavbách s vůní dřeva?

Kdo píše o Stavbách s vůní dřeva?

13. květen 2020
Kdo píše o Stavbách s vůní dřeva? V průběhu roku spolupracujeme s médii, abychom přilákali pozornost ke studentským nápadům...
Dozvědět se více
Joomla SEF URLs by Artio

2020 © Nadace dřevo pro život - Oficiální webové stránky, všechna práva vyhrazena. / Kontakt / Ochrana osobních údajů

Správce webových stránek UBK s.r.o.

Používáme technologie, jako jsou soubory cookie, abychom mohli přizpůsobovat obsah a reklamy, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat provoz na webu. Informace o vašem používání webu také sdílíme s našimi důvěryhodnými partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýz.
Souhlasím Více informací